Monday, April 02, 2007

Projek Dadih Pertama

Hari nie PROJEK DADIH PERTAMA aku telah dijalankan. Malam tadi aku tak tidur lena mengenangkan dadih aku tue menjadi atau tak....Bila aku bangun jer, terus aku ke peti ais utk tengok hasil dadih aku tue.... Pastu dengan pantas aku gosok gigi dan try satu cup perasa pandan. Rasa memang OK dan tak lari dgn yang asal cuma yg aku kurang best nyer dari segi kekenyalan dadih tue.... Aku tengok dadih tue cair sikit.....

Bila wife aku bangun, aku suruh dia test satu cup sebelum aku jual kat orang....Dia cakap mmg BEST dan kekenyalan dadih pun OK cuma tak berapa kenyal.... Aku rasa mungkin disebabkan oleh agar2 yang aku pakai tue BRAND lain kot!

Pagi2 lagi aku dah hantar kat rumah member aku sbb dia yg akan jualkan. Nak harapkan aku mmg tak sempat dan tak der transport. So aku buat apa yg ada jer dulu.....So ari nie aku buat 30cups dan aku nak tengok hasilnya petang nanti.... Ada sambutan atau tak....Doakan semoga aku berjaya!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home