Wednesday, April 11, 2007

Hasil Projek Pertama Dadih

Nak tau hasil projek pertama dadih aku? hhhmmmm.....kesemuanya katakan sedap dan ada rasa susu dan berlemak..... Ada jugak yg kata manis dan ada jugak yg kata kurang manis sedangkan dadih yg diaorg rasa tue dalam satu periuk! Biasalah....customer always right!

So minngu depan dia orda lagi.....alhamdulillah....syukur pada Allah....Walaupun sikit tapi PUAS! Sekarang nie aku terpikir jugak nak cari partner utk jual dadih. Aku punyer plan, aku akan produce dadih manakala partner aku tue yg akan jual dan buat collection. Kalau boleh aku nak cari partner yg FULLTIME bizness. Nak cari partner bizness bukannyer mudah. Kalau dia sekali kelentong, dgn aku-aku pun OUT! Aku akan cari partner yg betul-betul takutkan ALLAH yakni beriman.....Kalau nak buat hal jer mesti dia ingatkan ALLAH punyer.... Doakan aku jumpa partner bizness aku.......Buat masa nie tak jumpa lagi sbb tak ikut spec.....

1 Comments:

Blogger luv_mama said...

Tahniah papa... luv u so much... deep from my heart...
May Allah Bless Us.. Amiiin...

9:36 PM  

Post a Comment

<< Home