Tuesday, December 19, 2006

Kursus di ITKAU


Dah lama tak tulis dalam blog nie.... busy sebab pergi kursus dadih yang dianjurkan oleh ITKAU. Sesiapa yang nak tahu kursus yang ditawarkan boleh melayari laman web www.itkau.edu.my
Banyak kursus yang ditawarkan di ITKAU termasuklah cara membuat dadih.

Bagi aku, kursus ini sangat bagus bagi sesapa yang ingin menjual produk sebabnya bahan-bahan yang digunakan sangat sesuai. Walaubagaimanapun kita kenalah ubah sikit mengikut citarasa kita dan pelanggan. Ianya penting bagi untuk identiti produk kita jugak.....

So lepas balik kursus tue, dah byk R&D yang aku buat. Bahan eksperimen aku adalah wife dan anak-anak aku. Aku akan jadikan kengkawan aku bahan eksperimen apabila aku rasa puashati dengan dadih aku nie dan aku akan start jual apabila kengkawan puas hati dengan dadih aku nie.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home