Monday, November 13, 2006

Memasarkan Dadih

Langkah seterusnya untuk projek dadih aku nie adalah untuk mengenalpasti tempat-tempat yang sesuai untuk aku letakkan dadih-dadih aku nanti. Ini bermakna aku kena merancang strategi untuk memasarkan dadih aku nie samada aku nak guna formasi 4-4-2(cara biasa), 5-3-2(lebih banyak bertahan) atau 3-5-2(menyerang).

Walaupun dadih belum ada tapi menurut Pak Jagat aku kena susun strategi pemasaran dari sekarang. Jika produk kita hebat tapi strategi pemasaran macam HARAM, ianya akan mendatangkan kerugian. Jika strategi pemasaran kita hebat tapi produk macam HARAM, ianya akan mengundangkan kecelakaan. Tapi jika produk kita hebat dan strategi pemasaran kita pun hebat, Insya Allah ianya akan mendatangkan kebahagiaan......

0 Comments:

Post a Comment

<< Home