Friday, November 10, 2006

Permulaan biznes dadih

Hari ahad iaitu 12 November 2006, aku akan jumpa orang yang pernah membuat dadih. Bagi aku beliau mempunyai pengalaman untuk buat dadih. Aku dah call dia untuk set appointment dan dia bersetuju untuk jumpa aku di Kajang. Dia yang aku kenal adalah Pak Jagat tapi sebenarnya aku tak pernah jumpa dia pun. Aku kenal dia pun dari satu forum perniagaan di internet.

Aku pernah hantar email dan tanya berkenaan dadih, Pak Jagat dengan pantas membalas email aku dengan memberi maklumat yang sangat berguna kepada aku. Bagi aku, amat sukar untuk mencari usahawan Melayu seperti Pak Jagat untuk memberi ilmu dan pengalaman berkenaan bisnes dadih nie sedangkan aku memang tak pernah jumpa dia. Terima kasih Pak Jagat....... Jasamu tetap ku kenang...............

Aku amat berharap perjumpaan aku dengan Pak Jagat akan memberi sinar dalam bisnes dadih aku. Sekurang-kurangnya adalah sedikit ilmu untuk aku bawa sebelum aku pergi latihan buat dadih yang dikendalikan oleh pihak ITKAU......

0 Comments:

Post a Comment

<< Home